Zwroty i reklamacje

Zwroty zakupionych towarów

 

Jeżeli chciałbyś zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar bez podawania przyczyny, istnieje taka możliwość :). Jeżeli nie upłynęło 14 dni od daty odebrania przez Ciebie paczki, wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.

Pamiętaj proszę, że zwracany produkt nie może być personalizowany, np. z kolorowymi okuciami lub na wymiar i nie może pochodzić z przeceny. Nie może również posiadać żadnych śladów użytkowania, czyli np. na karabinku nie powinno być żadnych rysek, również od wewnętrznej strony, taśma nie przybrudzona, a szelki nie mogą pachnieć przygodą z kupą ;).

W tym celu:

 

  1. Zapakuj ponownie paczuszkę – zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, ze szczególnym uwzględnieniem paragonu.
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj oraz kopię paragonu lub faktury za zwracane akcesoria.
  3. Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres hau@hauever.pl.
  4. Wyślij przesyłkę na adres: Hauever ul. Rydygiera 8, budynek 20b, lokal 221, 01-793 Warszawa.

W ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego towaru, przelejemy pełną kwotę za zamówienie na Twoje konto.

Reklamacja wadliwych produktów

 

W tym celu:

  1. Zapakuj reklamowany produkt i nadaj na adres Hauever ul. Rydygiera 8, budynek 20b, lokal 221, 01-793 Warszawa.
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
  3. Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres hau@hauever.pl

Każdą reklamację rozpatrujemy nie dłużej niż w ciągu 14 dni. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji oraz procedury reklamacyjnej można znaleźć w regulaminie sklepu Hauever.pl.