Zwroty i reklamacje

Zwroty zakupionych towarów

Jeżeli chciałbyś zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar bez podawania przyczyny, istnieje taka możliwość 🙂 Jeżeli nie upłynęło 10 dni od daty odebrania przez Ciebie paczki, wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.

W tym celu:

  1. Zapakuj ponownie paczuszkę – zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, ze szczególnym uwzględnieniem paragonu.
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj.
  3. Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres hau@hauever.pl.
  4. Wyślij przesyłkę na adres: Hauever ul. Rydygiera 8, budynek 7, lokal 64 01-793 Warszawa.

W ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego towaru, przelejemy pełną kwotę za zamówienie na Twoje konto.

Procedura zwrotu towaru nie dotyczy produktów personalizowanych oraz objętych promocją.

Reklamacja wadliwych produktów

W tym celu:

  1. Zapakuj reklamowany produkt i nadaj na adres Hauever ul. Rydygiera 8, budynek 20a, lokal 22 01-793 Warszawa.
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
  3. Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres hau@hauever.pl

Każdą reklamację rozpatrujemy nie dłużej niż w ciągu 14 dni. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji oraz procedury reklamacyjnej można znaleźć w regulaminie sklepu Hauever.pl.

Hauever stosuje cookies w celu realizacji sprawnego usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij