Pytania i odpowiedzi

Nie wiem, jaki wybrać rozmiar i typ produktu. Czy możecie mi pomóc?

Oczywiście 🙂 Bardzo chętnie i z największą przyjemnością. Zadzwoń do Gosi pod numer 790 661 001 – pomoże i doradzi.

Czy możecie mi pomóc w doborze kolorów do adresówki?

Tak, oczywiście. Możesz pozostawić wiadomość do nas w ramce na uwagi, która znajduje się przy podsumowaniu Twojego zamówienia. Możemy wybrać najbardziej korzystne kolory za Ciebie lub skontaktować się telefonicznie, by przedstawić nasze propozycje.

Nie powiodła się moja płatność przez bramkę płatniczą, co teraz?

Napisz do nas wiadomość na adres hau@hauever.pl – podeślemy link bezpośrednio do Twojej płatności i będziesz miał możliwość wykonać ją jeszcze raz.

Złożyłem i opłaciłem zamówienie, ale nie otrzymałem żadnego powiadomienia. Co mam zrobić?

Po opłaceniu zamówienia przez bramkę Sklep automatycznie wysyła powiadomienie o zaksięgowaniu wpłaty i przekazaniu zamówienia do realizacji. Niektóre skrzynki pocztowe bardzo często przerzucają takie wiadomości do SPAMU – sprawdź proszę czy nie ma tam wiadomości od nas. Jeżeli nawet tam nie znalazłeś maila z informacjami ze Sklepu, skontaktuj się z nami na messengerze lub wyślij wiadomość na adres hau@hauever.pl

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w siedzibie Firmy?

Tak, oczywiście. Jeżeli otrzymałeś już automatyczne powiadomienie o zrealizowaniu swojego zamówienia możesz się z nami skontaktować pod numerem 601 903 100 w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru zamówienia.

Czy możecie dostosować produkt do potrzeb mojego psa?

Jesteśmy bardzo elastyczni  – możemy wykonać smycz o niestandardowej długości, szelki guard z dodatkową klamrą i obróżkę z taśmy odwróconej rewersem do góry. Jeżeli masz szczególne życzenia i potrzeby napisz do nas na hau@hauever.pl.

Czym jest opcja dostosowanie rozmiaru/personalizacja?

Dostosowanie rozmiaru to inaczej wykonanie obroży/szelek na wymiar psa. Po wybraniu tej opcji w parametrach produktu otworzą się okienka, w które będziesz mógł wpisać wymiar/wymiary pieska. Rozwiązanie to proponujemy właścicielom:

  • psów, których obwód wypada na styku rozmiarówek. Po otrzymaniu np. obwodu szyi psa wykonamy obrożę, która będzie posiadała zapas regulacji zarówno w górę jak i w dół. Podobnie z szelkami.
  •  szczeniaków, które wciąż rosną. Po otrzymaniu obwodu szyi psa wykonamy obrożę, która będzie posiadała duży zapas regulacji tylko w górę i będzie “rosła razem z psem”. W przypadku zamawiania produktu dla rosnącego psa, poprosimy o wpisanie takiej informacji do czerwonej ramki na uwagi przy podsumowaniu zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Pracę nad akcesoriami rozpoczynamy w chwili dokonania przez Ciebie zakupu. Czas realizacji to 7-10 dni roboczych (dla zamówień złożonych z produktów z kategorii DOSTĘPNE OD RĘKI czas realizacji wynosi 1 dzień roboczy od momentu zaksięgowania wpłaty). Czas dostawy to 1-2 dni robocze (Paczkomat Inpost, kurier DHL).

Czy posiadacie produkty wykonane z taśmy o szerokości 3, 4 lub 5 cm?

Niestety nie. Jedyne taśmy jakie posiadamy w pracowni mają szerokość 1,5cm, 2cm, 2,5cm oraz 3,5cm.

 

Czy mogę zmienić adres dostawy i formę wysyłki mojego zamówienia?

Tak, w większości przypadków jest to możliwe. W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami telefonicznie na numer 790 661 001 lub napisz mail na adres pomoc@hauever.pl – sprawdzimy czy Twoje zamówienie jest wciąż w realizacji i czy zmiana jest jeszcze możliwa.

Złożyłam/łem już zamówienie, ale chciałabym coś domówić. Jak to zrobić?

Wykonaj jak najszybciej nowe zamówienie na produkt/ty, o których zapomniałeś. Jako formę wysyłki wybierz „odbiór osobisty” – sklep nie doliczy wtedy kwoty za drugą wysyłkę. W ramce na uwagi, która znajduje się przy podsumowaniu Twojego zamówienia dopisz informację z prośbą o połączenie nowego zamówienia z poprzednim i wysłaniu jedną paczką. Jeżeli podasz numer poprzedniego zamówienia będzie nam dużo łatwiej je odnaleźć.

Czy domówienie produktu wydłuży realizację zamówienia?

Niestety tak. Jeżeli zamówienie na domówiony produkt pojawiło się kilka dni po złożeniu pierwszego zamówienia, wtedy czas realizacji liczymy od momentu domówienia.

Czy szelki guard będą odpowiednie dla mojego psa?

Guardy są najbardziej uniwersalną i zdrową propozycją dla wszystkich, którzy chcą się zaopatrzyć w szelki dla psa. Ich konstrukcja jest lekka i nie krępuje ruchów. Jeżeli chcesz posłuchać, co o szelkach Guard mówi zoofizjterapeuta i psi trener Paula Gumińska, koniecznie obejrzyj nasz film.

Czy lakierowane okucia mogą się wycierać I odpryskiwać?

Tak. Każda powłoka na metalowym okuciu, która narażona jest na działanie mechaniczne, z czasem będzie się wycierać. Jeżeli uderzymy karabinkiem o chodnik z dużej wysokości, może to spowodować usterkę na nim, jeżeli piesek chodzący na obroży bardzo ciągnie na smyczy, na półkółku, do którego jest ona podczepiana, szybko pojawią się przetarcia. Jeżeli tego typu ślady użytkowania będą Ci przeszkadzać w cieszeniu się spacerkami, to zachęcamy do kupienia akcesoriów z okuciami w kolorze srebrnego niklu – ich powierzchnia jest trwalsza od lakieru, choć nawet okucia galwanizowane mogą się z czasem wytrzeć.

Zauważyłam/łam na okuciach (półkółku, karabinku itp.) mały ślad wyglądający jak niedomalowanie. Czy mogę to zareklamować?

Mały, niedomalowany fragment okucia, który czasem widać w naszych produktach, to ślad po druciku, na którym zawieszony został element w trakcie lakierowania. Niestety aktualnie nie ma żadnej innej możliwości, by nanieść kolorową powłokę na nasze okucia bez estetycznych kompromisów. W związku z powyższym wspomniana ryska nie podlega reklamacji.

Jaką obrożę wybrać?

Obroża półzaciskowa to produkt dedykowanym psom, których obwód głowy jest mniejszy od obwodu szyi i istnieje ryzyko wyswobodzenia się z tradycyjnego zapięcia z klamrą. Polecamy ją również psom o bujnej sierści – kółko do podczepiania smyczy dużo łatwiej znaleźć w półzacisku niż obroży z klamrą.
Obroża z klamrą to najbardziej popularne zapięcie – polecane jest psom, które mają problem z przełożeniem akcesoriów przez głowę. Obroża z klamrą posiada tylko jedno metalowe półkółko, co oznacza, że nie dzwoni przy każdym poruszeniu psa.

Gdzie mogę obejrzeć wszystkie wzory HAUEVER?

Pełne zestawienie wszystkich wzorów, które aktualnie są w sprzedaży znajduje się w zakładce NASZE WZORY. Pod grafiką każdego z nich wypisane są szerokości, w których dany wzór aktualnie występuje. Jeżeli klikniesz w podświetloną na szaro nazwę, sklep przeniesie Ciebie do strony, na której znajdziesz wszystkie produkty wykonane w danym wzorze.

Jaki karabinek wybrać?

DSC098861

Mój pies pogryzł akcesoria, czy da się je jeszcze uratować?

Na szczęście w większości przypadków naprawa jest możliwa 🙂 Napisz do nas na adres pomoc@hauever.pl i wyślij zdjęcia usterki. Odpowiemy z propozycją rozwiązania problemu oraz wyceną kosztów naprawy.

Czy mogę osobiście podrzucić akcesoria do naprawy do waszej pracowni?

Tak. Uprzedź nas tylko o tym wcześniej, najlepiej dzwoniąc pod numer 601 903 100 – czasem mamy w pracowni lękliwe lub agresywne pieski – nie chcemy, by się stresowały.

Chciałabym u Was pracować, czy mogę podesłać swoją aplikację?

Oczywiście! 🙂 Hauever jest firmą, która nieustannie się rozwija i bardzo często potrzebujemy kolejnych rąk do pracy, niezależnie od prowadzonej rekrutacji. Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@hauever.pl i napisz w kilku zdaniach, dlaczego chciałabyś/chciałbyś u nas pracować.