Wymiana zakupionych towarów
Jeżeli chciałbyś wymienić zakupiony w naszym sklepie towar i nie upłynęło 14 dni od daty odebrania przez Ciebie paczki, to jak najbardziej jest taka możliwość :).
Pamiętaj proszę, że wymieniany produkt nie może posiadać okuć w kolorze innym niż standard dla danego wzoru, w tym niklowanych i z różowego złota (przy każdym produkcie widnieje informacja o standardzie kolorystycznym), pochodzić z przeceny, ani z outletu, posiadać personalizacji:
– dostosowanie rozmiaru,
– uchwyt na rękę w szelkach,
– dodatkowe półkółko w szelkach,
– podszycie neoprenem,
– wydłużenie smyczy,
– inne personalizacje ustalane indywidualnie.
Produkty, które nie podlegają wymianie:
– szelki Y Easy-On,
– adresówki,
– nakładki ostrzegawcze,
– dwójniki.
Wymieniany produkt nie może również posiadać żadnych śladów użytkowania, czyli np. na karabinku nie powinno być żadnych rysek, również od wewnętrznej strony, taśma nie może być przybrudzona, a szelki nie mogą pachnieć przygodą z kupą ;).
W tym celu:
- Zapakuj ponownie paczuszkę. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz wymiany towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
- Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres magda@hauever.pl
- Wyślij przesyłkę na adres: HAUEVER Maria Szatkowska, ul. Rydygiera 8, budynek 20b, lokal 221, 01-793 Warszawa.