Zwrot i wymiana

Wymiana zakupionych towarów

Jeżeli chciałbyś wymienić zakupiony w naszym sklepie towar i nie upłynęło 14 dni od daty odebrania przez Ciebie paczki, to jak najbardziej jest taka możliwość :).

Pamiętaj proszę, że wymieniany produkt nie może posiadać okuć w kolorze innym niż standard dla danego wzoru, w tym niklowanych i z różowego złota (przy każdym produkcie widnieje informacja o standardzie kolorystycznym), pochodzić z przeceny, ani z outletu, posiadać personalizacji:
– dostosowanie rozmiaru,
– uchwyt na rękę w szelkach,
– dodatkowe półkółko w szelkach,
– podszycie neoprenem,
– wydłużenie smyczy,
– inne personalizacje ustalane indywidualnie.

Produkty, które nie podlegają wymianie:
– szelki Y Easy-On,
– adresówki,
– nakładki ostrzegawcze,
– dwójniki.

Wymieniany produkt nie może również posiadać żadnych śladów użytkowania, czyli np. na karabinku nie powinno być żadnych rysek, również od wewnętrznej strony, taśma nie może być przybrudzona, a szelki nie mogą pachnieć przygodą z kupą ;).

W tym celu:

  1. Zapakuj ponownie paczuszkę. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz wymiany towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
  2. Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres magda@hauever.pl
  3. Wyślij przesyłkę na adres: HAUEVER Maria Szatkowska,  ul. Rydygiera 8, budynek 20b, lokal 221, 01-793 Warszawa.

Zwroty zakupionych towarów

Jeżeli chciałbyś zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar bez podawania przyczyny, istnieje taka możliwość :). Jeżeli nie upłynęło 14 dni od daty odebrania przez Ciebie paczki, wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.

Pamiętaj proszę, że zwracany produkt nie może nie może posiadać okuć w kolorze innym niż standard dla danego wzoru, w tym niklowanych i z różowego złota (przy każdym produkcie widnieje informacja o standardzie kolorystycznym), pochodzić z przeceny, ani z outletu, posiadać personalizacji takich jak:
– dostosowanie rozmiaru,
– uchwyt na rękę w szelkach,
– dodatkowe półkółko w szelkach,
– podszycie neoprenem,
– wydłużenie smyczy,
– inne personalizacje ustalane indywidualnie.

Nie może również posiadać żadnych śladów użytkowania, czyli np. na karabinku nie powinno być żadnych rysek, również od wewnętrznej strony, taśma nie może być przybrudzona.

W tym celu:

  1. Zapakuj ponownie paczuszkę – zwracany produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, ze szczególnym uwzględnieniem paragonu.
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu towaru, który można pobrać tutaj oraz paragon.
  3. Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres magda@hauever.pl.
  4. Wyślij przesyłkę na adres: HAUEVER Maria Szatkowska, ul. Rydygiera 8, budynek 20b, lokal 221, 01-793 Warszawa.

W ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego towaru, przelejemy pełną kwotę za zamówienie na Twoje konto.

Reklamacja wadliwych produktów

W celu złożenia reklamacji prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo ( magda@hauever.pl), lub telefonicznie (697 476 244).

W tym celu:

  1. Zapakuj reklamowany produkt i nadaj na adres HAUEVER Maria Szatkowska, ul. Rydygiera 8, budynek 20b, lokal 221, 01-793 Warszawa.
  2. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać tutaj oraz paragon.
  3. Daj nam znać o nadchodzącej paczce na adres magda@hauever.pl

Każdą reklamację rozpatrujemy nie dłużej niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji oraz procedury reklamacyjnej można znaleźć w regulaminie sklepu Hauever.pl.